webdesigner søges
Fra : Zlogik

Dato : 28-09-05 21:36

Jeg har flere opgaver der skal laves...

Du skal kun henvende dig hvis du er meget dygtig.

Jeg skal have lavet 2 Shops - hver shop med ca 40 varer i. Vi har logo og
farver klar

1 Site for et forlag - design ala www.benjamin.dk eller www.aller.dk altså
stils mæssigt. Logo og farver er klar.

1 Site for et magasin - design ala www.penge.dk eller noget i den dur, måske
ikke med så mange ting på. Altså stilsmæssigt. Logo og farver er klar

1 Site for et annoncehæfte Logo og farver er klar

Vi har 25.000 i alt at gøre godt med.

Lad være med at kontakte mig hvis du ikke er hamrende dygtig

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 29-09-05 18:09

On Wed, 28 Sep 2005 22:36:11 +0200, "Zlogik" <ener@mail-online.dk>
wrote:

> [...]
>
>Vi har 25.000 i alt at gøre godt med.
>

>Lad være med at kontakte mig hvis du ikke er hamrende dygtig

Krav om hamrende dygtighed, for en sum på 25 K og i en forkert gruppe.

Om igen !

og helst i dk.opslag.stillinger