Ændring af genvejstaster i AutoCad ADT 200~
Fra : Steffen Hansen

Dato : 27-09-05 15:41

I min gamle autocad kunne jeg ændre tastaturgenvejstasterne i en fil der hed
>acad.pgp<. Denne fil kan jeg ikke finde i ADT 2005, hvilket er s....
irriterende!

Jeg ved man kan ændre dem med ctrl og alttasterne, men det er ikke godt nok!
F.eks. vil jeg kunne trykke T efterfuldt af space/enter og så trimmer den!

Nogen der kan hjælpe mig med dette?

vh
Steffen

Fra : Skipper

Dato : 27-09-05 17:21

"Steffen Hansen" <hjaere@onlineplanner.net> skrev i en meddelelse
>I min gamle autocad kunne jeg ændre tastaturgenvejstasterne i en fil der hed

Den ligger under Tools/Customize/Edit Custom Files/Program Parameters (acad.pgp)

Skipper

Fra : Steffen Hansen

Dato : 29-09-05 20:40

> Den ligger under Tools/Customize/Edit Custom Files/Program Parameters
> (acad.pgp)

Jeg kan stadig ikke finde den!!! Tools??? hvor ligger den?

Steffen

Fra : Uffe Bak

Dato : 29-09-05 21:14

Hej Steffen
Kan det väre at den er flyttet til anden menu i ADT i forhold til "vanilla"
AutoCAD?
..
Jeg sidder og körer AutoCAD Mechanical 2006 og deri hedder top menuen
Assist/Customize/Edit Program Parameters (acad.pgp) for at komme til
funktionen.

Håber det hjälper dig på vej.

MVH
Uffe Bak
Autodesk Northern Europe

Fra : Steffen Hansen

Dato : 29-09-05 22:04

> Jeg sidder og körer AutoCAD Mechanical 2006 og deri hedder top menuen
> Assist/Customize/Edit Program Parameters (acad.pgp) for at komme til
> funktionen.
>
> Håber det hjälper dig på vej.

Endelig, jeg fandt den under >CAD Manager<, super!!! De er åbenbart lidt
forskellige versionerne, men jeg kan ikke 'leve' uden selv at kunne styre
kommandoerne.

Mange tak for hjælpen

vh Steffen