Motiveret eller ej
Fra : Susanne

Dato : 23-09-05 13:47

Jeg har som så mange andre tabt mig mange gange. I sommeren 2001 vejede jeg
117. Når jeg så samtidig er 1,66 høj kan man jo kun sige at jeg var kraftig
overvægtig. Indtil nytår 2004 tabte jeg mig samlet 13 kg. eller til 104.
Dvs. så
tabte jeg 10 kg og tog de 6 på og så fremdeles. Jeg spiste en bunke
grønsager, men havde svært ved ikke at spise slik og chokolade. Alt i alt
var det ikke den store succes.
Jeg havde bl.a. i denne gruppe læst om Atkins. Jeg satte mig det "mål" at
jeg ville ned på 95 kg. jeg troede dog ikke helt på det. Jeg var nok ikke
særligt motiveret, men så kunne jeg da sige at det heller ikke virkede.
Det gik bare ikke efter "planen". De første 3 dage var jeg syg og lå i
sengen,
og resten af den første uge var jeg små dårlig.
Men jeg tabte 3,5 kg. Nu har jeg tabt 29,5 kg siden nytår eller i alt 42 kg
siden 2001. Nu er mit mål at jeg skal under 68,9 kg som giver et BMI på 25.
Det skal jeg også nok komme. I sidste uge købte jeg en ny BH. Jeg var gået
fra str. 100 til 80. Jeg har ALDRIG haft en BH som var under str. 90 så det
var store sager. Nu har jeg ingen trang til slik, men spiser nødder og ost
som "slik".

Susanne

Fra : MGA

Dato : 23-09-05 18:16

"Susanne" <susanne@graae-rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så det var store sager. Nu har jeg ingen trang til slik, men spiser nødder

Wow FLOT Susanne! Det er stærkt gået

Du har grund til at være hamrende stolt af din indsats!

Mange hilsner

Mette

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-09-05 21:12

Susanne skrev den 23-09-2005 14:46:

> Men jeg tabte 3,5 kg. Nu har jeg tabt 29,5 kg siden nytår eller i alt 42 kg
> siden 2001. ....

Stort tillykke herfra.

Hamrende godt gået, løbet, cyklet eller hvad du nu har dyrket af motion,
hvis i hele taget.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året