Motorcykel tegning til A0
Fra : solvang

Dato : 19-09-05 19:41

Jeg kunne godt tænke mig en CAD tegning eller ligende, til at pryde mit
kontor.

Det skal plottes på alm. papir på en A0 plotter(ca 1x1meter)

Nogen her der har sådan fil liggende eller evt link ??

Må meget gerne være en Harley, men alt har interresse )

Fra : solvang

Dato : 20-09-05 04:12

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 21-09-05 00:49

Hi

Nå det er bare fordi at der er så mange russiske CAD tegnere der har
været med helt fremme fra starten med hensyn til at tilbyde free
download. Men ellers skrev jeg det bare for at vise hvordan man kunne
sætte en række søgeord sammen og så fjerne et efter et, indtil man
har fundet det man skal bruge. ----- men lad os se om det ikke vil
blive et .ru websted der først kommer til at tilbyde en motorcycle som
free-download.
Eh -- er man hvad angår brug af webbet langt bedre stillet som en
skide russer eller tysker ; herhjemme betaler man stadig afgift af
CD'ere , men selvom vi gør det får vi intet ud af det.

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 21-09-05 10:38

Hi

Der er tonsvis hvis du søger --- umiddelbart kunne du måske få mest
ud af denne som koster lidt mere end et alm. computer spil ;

http://www.virtual-cycles.com/index.php?id=4

Fra : Solvang

Dato : 21-09-05 15:53

<per.corell@privat.dk> skrev i en meddelelse
Hi

Der er tonsvis hvis du søger --- umiddelbart kunne du måske få mest
ud af denne som koster lidt mere end et alm. computer spil ;
http://www.virtual-cycles.com/index.php?id=4

Det skal være 2D eller 3D tegninger

Og jeg HAR søgt, men du kan vel lige komme med et par link så??

Det skal stadig plottes ud på min HPplotter og hænge på mit kontor....

Fra : Solvang

Dato : 21-09-05 14:33

Fra : N/A

Dato : 21-09-05 15:53

Fra : N/A

Dato : 21-09-05 15:53

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 21-09-05 19:18

Eh "solvang " prøv at gå ind på den link jeg faktisk har sat ind.

Fra : Solvang

Dato : 21-09-05 20:27

Eh "solvang " prøv at gå ind på den link jeg faktisk har sat ind.

Har du prøvet at hente nogen der fra, for jeg kan ikke.....

Mvh Solvang

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 21-09-05 21:19

59.69 us$ ------- sådan ca. hvad et nyt computer spil koster, det er
sikkert vældigt sjovt hvis man ynes det eller kan bruge det order
siden er da nem at finde ;

https://www.virtual-cycles.com/orderInt.php

Fra : Skipper

Dato : 22-09-05 20:06

"solvang" <solvang@FJERNparadis.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kunne godt tænke mig en CAD tegning eller ligende, til at pryde mit
> kontor.
> Må meget gerne være en Harley, men alt har interresse )

Hej Solvang

Jeg smider lige en Harley på dk.binaer

Skipper

Fra : solvang

Dato : 22-09-05 20:40

"Skipper" <skipper@oncablel.dk> skrev i en meddelelse
> "solvang" <solvang@FJERNparadis.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej Solvang
>
> Jeg smider lige en Harley på dk.binaer
>
> Skipper
Takker )

Fra : Leif

Dato : 09-11-05 17:44

"Skipper" <skipper@oncablel.dk> wrote in message
> "solvang" <solvang@FJERNparadis.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej Solvang
>
> Jeg smider lige en Harley på dk.binaer
>
> Skipper

Hejsa

Har du stadig denne fil & vil du sende den til mig / lægge den på dk.binaer
igen?

Mvh, Leif