Solid Works
Fra : Autocadster

Dato : 19-09-05 09:51

Ved ikke om den hører til her.

Er der nogen der kender et godt kursus sted for dette, meget gerne i
storkbh. ellers bare på sjælland.

Fra : Lars

Dato : 20-09-05 10:41

In article <432e7bf3$0$95436$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
autocadster@SLETMIGgmail.com says...
> Ved ikke om den hører til her.
>
> Er der nogen der kender et godt kursus sted for dette, meget gerne i
> storkbh. ellers bare på sjælland.

Jess må være på ferie siden han ikke har svaret:
www.sdh.dk
endnu

--
Best regards

Lars

Fra : Jess G. Frandsen

Dato : 22-11-05 18:30

Tak Lars,

Jeg har været lidt off-line.

Mvh Jess

Fra : Søren

Dato : 27-11-05 17:41

Hmm.. Hvorfor findes der ikke en masse gode lære bøger om SolidWorks.. som
feks. AutoCat

Mvh Søren

Fra : Leif

Dato : 27-11-05 18:23

"Søren" <jada@mail.ingen> wrote in message
> Hmm.. Hvorfor findes der ikke en masse gode lære bøger om SolidWorks..
som
> feks. AutoCat
>
> Mvh Søren

Det har nok noget med popularitet & udbredelse at gøre..............

/Leif
Der har brugt Autodesk produkterne siden Acad 2.52, men kun har læst een bog
om Autocad, Mech. Desktop & Inventor
(Det har ikke været nødvendigt for at lære det)

Fra : Jess G. Frandsen

Dato : 03-12-05 11:50

Hej Søren

Der findes masser litteratur om SolidWorks. Jeg vil faktisk påstå at vores
lærebøger er meget meget bedre end dem som findes til Inventor.

Se bl.a. disse links:
http://www.sdh.dk/webshop/ klik på "SolidWorks Litteratur"

eller

SolidWorks for Dummies,
http://www.solidworks.com/pages/products/SolidWorks_for_Dummies.html

Du kan også finde litteratur her:
http://www.solidworks.com/pages/partners/partnerList.html
Vælg "Publications" under Índustry og klik Search

Med venlig hilsen
Jess G. Frandsen
Solid Design House A/S
http://www.sdh.dk