Opsætning af Bullet Proof FTP Server?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 17-09-05 23:31

I gamle dage var der ern side op opsætningen af BPFS, der viste hvordan man
kunne få UPLOAD og et DOWNLOAD bibliotek, noget med at man skulle lave en
genvej til bibliotekerne osv....??

Nogen der ved om siden stadig eksisterer, eller kender tricket?

Mvh Sid

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 20-09-05 16:21

On Sun, 18 Sep 2005 00:30:45 +0200, "sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk>
wrote:

> [...]
>genvej til bibliotekerne osv....??
>
>Nogen der ved om siden stadig eksisterer, eller kender tricket?

Jeg kører udelukkeden med BPFTP så jeg vil skam gerne hjælpe dig med
opsætningen. Jeg kører dog med Virtual Directories på min FTP ikke
direkte links som du eftersprøger. Men de skulle være lige så lette at
have med at gøre ret opsætningsmæssigt
Flemming Jacobsen

Fra : sls\(2770\)

Dato : 25-09-05 09:15

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> opsætningen. Jeg kører dog med Virtual Directories på min FTP ikke
> direkte links som du eftersprøger. Men de skulle være lige så lette at

Haj, takker for svaret...

Kender ikke Virtual Directories, er det et andet program der skal køres?

Mvh Sid

Fra : Christian R.

Dato : 25-09-05 09:56

On Sun, 25 Sep 2005 10:15:22 +0200, "sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk>
wrote:

>Kender ikke Virtual Directories, er det et andet program der skal køres?

Hvad har det med hardware at gøre?

Hint: check hvilken gruppe du poster i.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 25-09-05 11:26