talerækkefølge ved bryllup
Fra : ks

Dato : 16-09-05 18:48

Jeg skal være toastmaster ved min vens bryllup, og i den forbindelse ville
det være rart om nogen kunne være behjælpelig med en oversigt over
talerækkefølgen, samt hvad og hvornår ting skal siges...
1. tale - hvornår
2. tale - hvornår
3. tale osv osv

nogen der kan være behjælpelige - gerne asap

mvh
kenneth

Fra : N/A

Dato : 19-09-05 13:37

Fra : ks

Dato : 19-09-05 13:37

der var jeg inde, men nuvel har fundet ud af det og tror jeg vil skrive en
bog om det - for det satme mange mænd der intet aner om det og
bryllupper

mvh
kenneth

Fra : F.Hansen

Dato : 19-09-05 14:57

> [...]
> 2. tale - hvornår
> 3. tale osv osv
>
> nogen der kan være behjælpelige - gerne asap

http://www.ask-alex.dk/artikler/artikel.php?selection=&cid=&id=393

Scroll ned af siden så dukker der noget op du kan bruge.

Finn