LostFocus ???
Fra : Michael Salomonsen

Dato : 15-09-05 22:18

Jeg skal have en tekst vist i en label når et textfelt label mister focus -
dette er også nemt nok når det er selve VB programmet der gør det (f.eks.
NyForm.Show 1) - men åbner jeg et andet program (så man sådan set heller
ikke kan skrive i dette tekstfelt), så reagerer den ikke på LostFocus - er
der en måde dette kan omgås på? - har også prøvet med Form.LostFocus, men
dette giver samme resultat (= ingenting)

-Michael

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 15-09-05 22:20

"Michael Salomonsen" <michaels.fjerntal1234@multicom.dk> skrev i en
meddelelse news:1126819067.89489.0@dyke.uk.clara.net...

Glemte at nævne at det drejer sig om VB 6

Fra : ///M

Dato : 15-09-05 22:48

Michael Salomonsen wrote:
> [...]
> ikke på LostFocus - er der en måde dette kan omgås på? - har også
> prøvet med Form.LostFocus, men dette giver samme resultat (=

Hvad med form.deavtivate?
Ellers mener jeg du skal ud i api kald for at finde ud af om din app har
mistet fokus...

--
///M

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 16-09-05 06:18

"//M" <nomail@cibercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med form.deavtivate?
> Ellers mener jeg du skal ud i api kald for at finde ud af om din app har
> mistet fokus...

Form.deactivate er også prøvet...

-Michael

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 18-09-05 20:18

> [...]
> LostFocus - er der en måde dette kan omgås på? - har også prøvet med
> Form.LostFocus, men dette giver samme resultat (= ingenting)

Slet ingen der har en løsning på dette? - Evt. som API kald?

-Michael

Fra : O. Hansen

Dato : 19-09-05 06:43

"Michael Salomonsen" <michaels.fjerntal1234@multicom.dk> wrote in message
> [...]
> meddelelse news:1126819067.89489.0@dyke.uk.clara.net...
>
> Slet ingen der har en løsning på dette? - Evt. som API kald?

Jeg mener ikke, der er en løsning. Du får jo kun lostfocus, når du forlader
feltet, og det gør du ikke ved at kalde et nyt program. Feltet vil stadig
have focus i den "forladte" form.
vh Ove Hansen

Fra : Michael Salomonsen

Dato : 20-09-05 13:42

"O. Hansen" <ohansen@fire.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener ikke, der er en løsning. Du får jo kun lostfocus, når du
> forlader
> feltet, og det gør du ikke ved at kalde et nyt program. Feltet vil stadig
> have focus i den "forladte" form.

Sikkert ikke - men er der så en løsning hvor programmet kan se at det ikke
er "aktivt" mere? - form_activate og deactivate er afprøvet?

-Michael