Blåbær-buske
Fra : gingko \(fjern NOSPA~

Dato : 15-09-05 21:04

Hvor køber man to blåbærbuske, jeg forstår det skal være en han og en hun,
to forskellige sorter, gerne storfrugtede, som kan blive 2 meter høje, da de
skal danne hæk, og hvad hedder sådanne to sorter?
Med venlig hilsen
Gingko

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-09-05 22:52

gingko (fjern NOSPAM) wrote:
> Hvor køber man to blåbærbuske,

Det har vist ikke meget, at gøre i denne gruppe ?

Når der er en relevant unergruppe, så hører spørgsmålet til der - og kun
der.

Prøv i have-gruppen:

Beskrivelse af grupperne kan findes på www.usenet.dk

Fut er sat til dk.admin.netikette

Jan

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 16-09-05 10:54

Jan Vestergaard skrev:

> Det har vist ikke meget, at gøre i denne gruppe ?
> Når der er en relevant unergruppe, så hører spørgsmålet til der - og
> [...]

Er det ikke god kutyme at vejlede "newbies" - første gang -
med angivelse at rette gruppe *uden* at sætte FUT til
netikettegruppen?

Dette indlæg er postet i *begge* grupper med opfølgning
til dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt
- nogle vejledere er så hurtige på aftrækkeren, at de