Hæve-sænke senge lamelbund
Fra : Mads

Dato : 15-09-05 20:55

Hej

Vi er ved at kigge efter en ny seng, og har kigget på sengene med
elektrisk hæve-sænke motor.

Vi har kigget på Ikea's hæve-sænke lamelbund SULTAN LANDÖN. Er der nogen
der kender kvaliteten af den? Hvor lang tid kan man forvente at el
motoren holder?

Venlig Hilsen
Mads

FUT: dk.fritid

Fra : Melanie

Dato : 15-09-05 22:22

"Mads" <mads@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vi har kigget på Ikea's hæve-sænke lamelbund SULTAN LANDÖN. Er der nogen
> der kender kvaliteten af den? Hvor lang tid kan man forvente at el

Hej Mads

Kan sælger i Ikea ikke svare på det? Da jeg var ansat i Jysk var det da
noget vi skulle vide om Jysk´s produkter.

Mvh Melanie

Fra : Mads

Dato : 19-09-05 08:50

Melanie wrote:
> "Mads" <mads@iname.com> skrev i en meddelelse

> Kan sælger i Ikea ikke svare på det? Da jeg var ansat i Jysk var det da
> noget vi skulle vide om Jysk´s produkter.

Hvad var levetiden for Jysk's elevationssenge?

/Mads

Fra : Melanie

Dato : 19-09-05 21:00

> Hvad var levetiden for Jysk's elevationssenge?
>
> /Mads

Hej Mads

Så først dit svar nu, da jeg ikke normalt er i denne gruppe, men var
nysgerrig efter hvad du ellers fik af svar. Havde læst dit startindlæg i
dk.forbruger.
Jeg har ikke været ansat i Jysk i over 3 år nu, og jeg ved at de har skiftet
mange af deres senge ud, så jeg kan kun snakke generelt.
Jeg har ikke solgt elevationssenge siden og har faktisk skiftet helt erhverv
nu. Jeg husker kun at der er noget med billige og dyre motorer, og det er
altafgørende for komfort og pris, men det ved du vel.
Derimod husker jeg meget om at vælge den rette madras. *S*
Held og lykke med købet. Kig dig godt omkring inden.

Mvh Melanie

Fra : Kurt E. Jensen

Dato : 19-09-05 14:00

> [...]
> der kender kvaliteten af den? Hvor lang tid kan man forvente at el motoren

Hej

Vi købte vores hos Syv Soveren i Odense, til omkring 8000-9000 kr, for to,
uden seng, bund og madresser, passer i en almindelig sengebung, der er 10
år's garanti, har fået den ene Motor/ hævestativ udskiftet, der var ingen
problemer, spar ikke et par hundrede kr.du får det du betaler for.

Kurt J.
Odense