Autocad 2005 på winXP netværk, langsom rep~
Fra : Chris

Dato : 15-09-05 09:36

Hej !

Jeg har et problem når jeg plotter fra min pc udstyret med autocad 2005 og
WinXP.
Responstiden fra man skriver plot til der sker noget er ofte på omkring 5-10
min.
På en anden pc med lignende opsætning som min er repsonstiden meget
kortere, ca. 1 min. Er der nogen der har et forslag til hvad der evt. kan
løse problemet.

P.s.
Jeg plotter via et normal LAN netværk med en printserver forbundet til en
plotter.
Udskrivning til alm. A4 printer forløber uden problemer, næsten ingen
responstid.

Mvh Chris