Design af udskrifter
Fra : Poul

Dato : 13-09-05 20:24

Jeg har brug for at kunne printe labels med stregkoder på
og generelt designe A4 udskrifter, men jeg ved simpelthen ikke
hvordan det skal gribes an.

Jeg kan godt med Barcode4J lave de nødvendige stregkoder som
png-filer, placere dem i en JFrame og udskrive den.
Så selve udskrifts processen har jeg styr på.
Og jeg kunne sikkert også få placeret noget tekst.

Men der må absolut være en nemmere måde at gøre det på.
Hvad bruger man, Apache FOP og styrer det hele fra en xml-fil
eller hvordan ?

Har nogen af jer et par gode forslag, gerne med eksempler ?

Tak,
Poul

Fra : Søren Berg Glasius

Dato : 14-09-05 09:53

> Har nogen af jer et par gode forslag, gerne med eksempler ?

Jeg vil nok kaste et blik på JaserReport
(http://jasperreports.sourceforge.net/)

Fortsat god dag,
Søren

Fra : Poul

Dato : 16-09-05 17:19

> Jeg vil nok kaste et blik på JaserReport
> (http://jasperreports.sourceforge.net/)

Mange tak, det er lige hvad jeg ledte efter :)

Hilsen Poul