printer
Fra : steen

Dato : 10-09-05 07:44

Hej,

Jeg er træt af min printer.!

Jeg vil have en med vandfast blæk, og naturligvis 'egnet' til os/2.
Canon's blæk holder OK, og skriver faktisk pænt, men hvad vil i ellers
anbefale..??

hygge
--
steen - menzi.dk
      Lat 55.33254   Long 9.91410

Fra : Bent Nielsen

Dato : 10-09-05 13:33

steen wrote:
> [...]
>
> Jeg vil have en med vandfast blæk, og naturligvis 'egnet' til os/2.
> Canon's blæk holder OK, og skriver faktisk pænt, men hvad vil i ellers

Hviken pris klasse snakker vi?

Fra : steen

Dato : 10-09-05 17:32

On Sat, 10 Sep 2005 12:32:46 UTC, Bent Nielsen <postmaster@x2000.dk>
wrote:

> Hviken pris klasse snakker vi?

Nåja - det er jo ikke uvæsentligt. ;) Under 2000, gerne meget
under....
--
steen - menzi.dk
      Lat 55.33254   Long 9.91410

Fra : steen

Dato : 15-09-05 17:13

On Sat, 10 Sep 2005 16:32:01 UTC, "steen" <spamfrit@paradis.dk> wrote:

> Nåja - det er jo ikke uvæsentligt. ;) Under 2000, gerne meget
> under....

NÅ - så kom der ikke mere. ;)
--
steen - menzi.dk
      Lat 55.33254   Long 9.91410

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-09-05 18:05

Den 15-09-05 18.12 skrev steen følgende:

> NÅ - så kom der ikke mere. ;)

Jamen, når vi nu ikke sætter sprinklerne i gang mens vi printer...
Men jeg kan da overveje at tage et par udskrifter fra min HP med i brusebad.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 18-09-05 00:01

steen wrote:

> NÅ - så kom der ikke mere. ;
Jo men det er ikke meget der er at gå efter, men find en med PS og DOS
compatibel, eller sætte penge af en rigtig laser printer farve eller
ikke ,så er der nok at vælge imellem, men det er jo hvis ikke helt det
du sætter som krav, men mere en pris.

Jeg selv bruger en HP 2550farve .
Til kun sort hvis bruger jeg en Brother HL-1450
Blæk printer bruger jeg en Lexmark Optra 40 collor.
Alle i en anden pris klasse end den som du forventer.