Per Corell
Fra : Søren

Dato : 08-09-05 20:47

Hej Per..

Jeg er imponeret af alle dine forslag og ideer..og dine 3D tegninger.. men
er det noget man kan bruge til noget i det daglige..

Søren Thomsen

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 11-09-05 17:06

Hi
Tak for dit venlige svar , --- jeg må nok forklare ;

Jeg foreslår en helt ny måde at løse helt tradisionelle
konstruktions problemer . F.eks. siger jeg, at det var bestemte
konstruktions dele der gav efter i branden i WTC så måske er det en
ide at bruge en bygge metode hvor de dele overhovedet ikke existerer.
Eh -- jeg foreslår at bygge for en trediedel noget fire gange
stærkere ,ihvertilfælde langt mere robust. Og gøre det så billigt
det overhovedet kan gøres.
Tilgengæld får du ikke mere, end et robust langtidsvarende billigt
fundament til dit hus ; ikke de ydre vægge, men et stærkt indre
fundament for gulve og vægge selv trapper, direkte fra 3D computer
model til den maskine der så skærer hvert enkelt bygnings del.
Det er hvad jeg taler om.
Noget der faktisk får computeren til at fungere --- alstå hvis jeg
skal forklare det på den måde, så vil du måske ,efter at have lært
min metode at kende sige "hold da kæft nu _virker_ computeren nu kan
den faktisk fungere". Øh --- med min metode laver du ikke en 2D
database over hvilke ting du skal huske i et hus ,hvormange døre osv.
, med min metode får du et nemt samlesæt der passer på millimeter,
det kan så være et hus eller en flot sejlbåd 3D-H kan det hele.