Ordbog med finansudtryk på engelsk
Fra : Henrik

Dato : 05-09-05 11:54

Hej
Jeg søger en ordbog over alle de almindeligste økonomi/finansudtryk på
engelsk og dansk. Findes det og hvor kan det købes. Helst elektronisk.
mvh Henrik.

Fra : Merete

Dato : 07-09-05 10:01

"Henrik" <xxxxx@xxx.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg søger en ordbog over alle de almindeligste økonomi/finansudtryk på
> engelsk og dansk. Findes det og hvor kan det købes. Helst elektronisk.
> mvh Henrik.

Jeg har den der hedder "Samfundslitteraturs økonomisk ordbog" på cd-rom -
den oversætter både fra dansk til engelsk men også fra engelsk til dansk -
har endnu ikke været ude for at slå økonomisk relaterede ord op den ikke
kunne finde...

Mvh Merete

Fra : Jonas Herby

Dato : 13-10-05 22:05