Faktura fra sidste år
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-08-05 10:34

Hejsa...

Hvad gør man, hvis man efter afslutnnigen af regnskabet for 2004 har
modtaget en faktura dateret i 2004?

Fra : Carsten Riis

Dato : 31-08-05 21:51

Morten Fruergaard skrev den 24-08-2005 11:34:
> Hejsa...
>
> Hvad gør man, hvis man efter afslutnnigen af regnskabet for 2004 har
> modtaget en faktura dateret i 2004?

Bogfører den i år.

Du har formentlig i år2004 "reserveret" nogen penge til den faktura som
du vidste ville komme. Det er så den du skal bogføre fra.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-09-05 19:26

Carsten Riis wrote:

> Bogfører den i år.
>

> Du har formentlig i år2004 "reserveret" nogen penge til den faktura
> som du vidste ville komme. Det er så den du skal bogføre fra.

Jeg var ikke klar over den kom, så der er ikke reserveret nogen penge...
Kan jeg bare tage den med i år eller...?

Fra : Erik Rasmussen

Dato : 01-10-05 19:03

meddelelse news:431c8cc5$0$18647$14726298@news.sunsite.dk...

> Jeg var ikke klar over den kom, så der er ikke reserveret nogen penge...
> Kan jeg bare tage den med i år eller...?

Du kan tage den med indtil 5 år efter udstedelsen

vh ER