Rave Report
Fra : Ukendt

Dato : 01-09-05 12:03

Hej.

Er der nogle, der kender til Rave Report til Delphi?

Bl.a. om hvordan man (og om man overhovedet kan) linke data fra et Delphi
projekt til Rapporten uden brug af databaser?

Fx lade et indtastet navn i en editboks i selve programmet blive udskrevet i
en tekstboks i rapporten

....lidt ala...

Procedure i rapporten:

Begin
RapportensTextboks:= 'Jeg hedder ' "*" edtNavn.text;
End;

"*" Her mangler jeg noget input, hvis det er muligt - et link mellem selve
programmets enheder og så rapporten.

Men kan det lade sig gøre?

JEg har ikke kunnet finde svar i hjælpefilen fil Rave Report

Fra : Erik Klausen

Dato : 03-09-05 22:44

"Museumsmedarbejderen" <ingen> wrote in

> [...]
> selve programmets enheder og så rapporten.
>
> Men kan det lade sig gøre?
>
> JEg har ikke kunnet finde svar i hjælpefilen fil Rave Report

Du skal lede i hjælpefilen til Delphi. Help->Delphi Help->Fanen Indeks. søg
efter Rave Reports og læs underpunktet "Getting Started".

mvh.
Erik Klausen