Kan ikke finde resource bundle fil
Fra : Allan Unnerup

Dato : 31-08-05 16:28

Jeg for en sjælden gang en fejleddelelse om, at min server ikke kan finde en
resource bundle fil zBundle_da_DK.class selvom zBundle.class findes.

Ifølge reglerne skal serveren først lede efter zBundle_da_DK.class, dernæst
zBundle_da.class, og endelig zBundle.class. Det fungerer også fint 999 gange
ud af 1000, men desværre ikke altid.

Den 1000'sinde gang skal jeg så manuelt på Tomcat touch'e filen web.xml, og
så kan serveren godt finde zBundle.class igen, men det er jo ikke en holdbar
løsning.

Jeg har set problemet både på Resin og Tomcat.

Er der en, der har en forklaring?
Og måske endda en løsning?

Med venlig hilsen
Allan

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 31-08-05 18:06

"Allan Unnerup" <alu@udkik.dk> writes:

> Jeg har set problemet både på Resin og Tomcat.
>
> Er der en, der har en forklaring?
> Og måske endda en løsning?

Måske er det et JDK problem. Hvilken java og platform kører du på?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Allan Unnerup

Dato : 31-08-05 18:31

Resin var en 1.2.5, vist nok JDK 1.2.2

Tomcat er 5.0.30, JDK 1.4.2, men oversat på JDK 1.2.2

Med venlig hilsen
Allan

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 31-08-05 19:57

"Allan Unnerup" <alu@udkik.dk> writes:

> Resin var en 1.2.5, vist nok JDK 1.2.2
>
> Tomcat er 5.0.30, JDK 1.4.2, men oversat på JDK 1.2.2

Det lyder som en ret gammel sag, din Resin.

Jeg har ikke set dine symptomer, så spørgsmålet er om du eventuelt kan
lave et minimalt eksempel der viser den opførsel du beskriver?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Fra : Allan Unnerup

Dato : 07-09-05 18:54

> Det lyder som en ret gammel sag, din Resin.
>
> Jeg har ikke set dine symptomer, så spørgsmålet er om du eventuelt kan
> lave et minimalt eksempel der viser den opførsel du beskriver?

Nej. Hvis bare jeg kunne, så var problemet næsten løst. Som jeg skriver
tidligere, så ser det ud til at det opstår tilfældigt og kun relativt
sjældent.

Med venlig hilsen
Allan