GetURL
Fra : Mette

Dato : 06-09-05 19:21

Hej, jeg er på anden dag med Flash.
Jeg har lavet en rigtig fin splash/Flash forside. På denne forside er der
bl.a. en tekst (konverteret til symbol) som hedder "klik Her". Så er det jo
meningen, at når man klikker på den skal den åbne op i en ny URL. Men jeg
prøver getURL i actionsscriptet og det virker bare ikke. Der sker slet
ingenting.

Jeg har brug for en trin for trin guide til hvad jeg skal gøre...

På forhånd tak for hjælpen.

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 09-09-05 14:31

"Mette" <Mette@dk> wrote:

> [...]
> ingenting.
>
> Jeg har brug for en trin for trin guide til hvad jeg skal gøre...

Har du husket at skrive hele adressen i URL-feltet, f.eks:
http://www.dr.dk

PS!
Hvis du viser os den kode du bruger er det nemmere at hjælpe.

--
Venlig hilsen
Henrik Rasmussen