TIL INGER
Fra : Helle

Dato : 06-09-05 14:25

Hej Inger, som skriver i denne ng.

Du har bla skrevet om forslag til slankefrokost og gav mig en opskrift på
nogle havre/gulerodsboller og så har du deltaget i debatten omkring
slankeplastre.

Vil du være sød at skrive til mig privat på mail@SLEThellenielsen.dk ?

Din emailadresse har jeg ikke kunne finde.

Mvh Helle Nielsen

Fra : Inger

Dato : 06-09-05 19:10

Helle wrote:
> [...]
>
> Vil du være sød at skrive til mig privat på mail@SLEThellenielsen.dk ?
>
> Din emailadresse har jeg ikke kunne finde.

Det har jeg så gjort

Men grunden til at min adresse ikke kan findes er netop at jeg ikke vil
have mails fra alle mulige
Jeg har tidligere måttet skifte adresse på grund af spam og fordi nogle
syntes det var sjovt at sende irrelevante og mærkelige mails til mig!
Derfor min forsigtighed...

Inger

Fra : Spirrevip

Dato : 09-09-05 18:21

Hej Inger
Kan du ikke poste din opskrift på havre/gulerodsboller i gruppen igen? Jeg
kunne da også godt tænke mig den.

Med venlig hilsen
Spirrevip

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-09-05 18:46

Spirrevip skrev den 09-09-2005 19:21:
> Hej Inger
> Kan du ikke poste din opskrift på havre/gulerodsboller i gruppen igen? Jeg
> kunne da også godt tænke mig den.

eller google:

http://groups.google.dk/group/dk.helbred.slank/browse_thread/thread/e4a2a00826f95e00/7c10d4eb43edb391?lnk=st&q=boller+gulerod+group:dk.helbred.slank+author:Inger&rnum=1&hl=da#7c10d4eb43edb391

Må man spørge om det er en mulighed for dig, at søge google efter gamle
indlæg?
Jeg fandt den via

søgeord: boller gulerod
gruppe: dk.helbred.slank
forfatter: Inger

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Inger

Dato : 09-09-05 19:48

Carsten Riis wrote:

> [...]
>

> Må man spørge om det er en mulighed for dig, at søge google efter gamle

Ja, der var den jo Tak