128 kbps på ISDN
Fra : Henning Fuglsang Sør~

Dato : 04-09-05 10:30

Hej

Jeg er nok lidt bagefter, for sidst jeg rodede med ISDN var det god latin at
der på hver kanal var 64 kbps og man dermed kunne opnå 128 ved at bruge
begge kanaler.

Nu kan jeg se at alle moderne ISDN tilsyneladende kører 128 kbps ved hjælp
af et enkelt stik, dvs at de må kunne køre 128 kbps på en enkelt kanal? -
eller skal jeg bruge noget mere isenkram, som kan dele signalet fra modemet
til de to kanaler?

Mvh

Henning

Fra : KsNa

Dato : 04-09-05 15:04

"Henning Fuglsang Sørensen" <soe@vejle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af et enkelt stik, dvs at de må kunne køre 128 kbps på en enkelt kanal? -
> eller skal jeg bruge noget mere isenkram, som kan dele signalet fra

64kbps pr. kanal, men begge kanaler kan da bruges i samme stik.

Mvh
Kim

Fra : Thomas H.

Dato : 05-09-05 15:52

"KsNa" <KsNa@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> 64kbps pr. kanal, men begge kanaler kan da bruges i samme stik.

Ja, en ISDN består af 2 B-kanaler på hver 64 Kbit/s og en D kanal på 16
Kbit/s.

D-Kanalen bruges til signalering..

MVH
Thomas H.