Processor nummer to i IBM PC Server 330
Fra : Thomas O. Thomsen

Dato : 31-08-05 17:55

Jeg har lige fået en IBM PC Server 330 foræret.
Den har en PII 300 Mhz processor i sig og plads til en ekstra.
Jeg har tilvældigvis en ekstra 300 Mhz PII til at ligge.

Men jeg gætter på at jeg får brug for et Voltage regulator modul, for at få
det til at virke.
(Da slot nummer to til det er fri)

Er der nogern der ved hvor man kan få såden et ?
Og evt. hvilket part nummer det har hos IBM ?
Jeg har set der er noget der hedder: VOLT REGULATOR CARD 8651 og 8680
Men jeg ved ikke hvilket slags jeg skal have.

Serveren er en Machine type : 8640 og Model: 11Y

/Thomas

Fra : ....

Dato : 10-09-05 20:57

Det er ikke 100 % sikkert du kan få den til at spille med den PII 300 du
har, det må komme an på en prøve. Du skal helst have 2 processorer med samme
stepping.
Du skal bruge et ekstra VRM, ellers kører det slet ikke med 2 processorer.

Det bedste sted er ebay.com, hvis man skal finde stumper til den slags
maskiner. Her hjemme, er det itbrugtsalg.dk, men de kan være lidt dyre, da
du ofte må købe en eller flere maskiner for at finde det du skal bruge.

Fra : Martin Kiefer

Dato : 11-09-05 10:17

"...." <mine-handler@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Det bedste sted er ebay.com, hvis man skal finde stumper til den slags
> maskiner. Her hjemme, er det itbrugtsalg.dk, men de kan være lidt dyre, da
> du ofte må købe en eller flere maskiner for at finde det du skal bruge.

Er itbrugtsalg.dk ikke lidt dyre. De forlanger 1500 for en Cisco 2500
router!

Hvis det er prisen har jeg vist en stribe de godt må købe

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : ....

Dato : 13-09-05 15:41