DesignCad ønskes konverteret til DWG
Fra : Dorthe

Dato : 30-08-05 07:52

Hej

Jeg har 13.000 DesignCad filer, jeg skal have konverteret til DWG filer.
Hvis jeg spørger ved
DesignCAD Technical Support Team

får jeg at vide, at jeg kun kan tage en file ad gangen. Er der mon nogen,
der har fundet et program, der kan køre det som et batch job?

Mvh. Dorthe

Fra : Lars

Dato : 03-09-05 09:56

In article <43140224$0$173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
ddwno@spambll.dk says...
> [...]
>
> får jeg at vide, at jeg kun kan tage en file ad gangen. Er der mon nogen,
> der har fundet et program, der kan køre det som et batch job?

Hej Dorthe

Efter jeg læste ovenstående, vil jeg nævne at jeg er overbevist om at vi
kan automatisere denne process, via makro programmering, således
DesignCAD exportere alle filerne som dxf, hvorefter disse kan importeres
i AutoCAD som dwg.
Jeg antager at DesignCAD versionen I har kører under Windows, hvilket er
en forudsætning for vor løsning.

Vi kan dermed tilbyde dig denne service, hvormed du er meget velkommen
til at kontakte os for at høre nærmere om mulighederne.

--
Best regards

Lars
AppCon
www.appcon.dk

Fra : Lars

Dato : 03-09-05 10:11

> [...]

Vi kan dermed tilbyde dig denne service, hvormed du er meget velkommen
til at kontakte os for at høre nærmere om mulighederne.

Lars Sandberg
AppCon
www.appcon.dk