Gruppetvivlere
Fra : Thulemanden

Dato : 29-08-05 16:58

Kan de troende ikke samle debatten i dk. videnskab.religion så vi nemmere
kan holde rede på alle synspunkterne, fremfor at bruge diverse grupper?

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 01-09-05 11:44

Thulemanden skrev Mandag den 29. august 2005 17:58 i beskeden
<pan.2005.08.29.15.58.26.812048@operamail.com> i gruppen dk.livssyn.newage:
> Kan de troende ikke samle debatten i dk. videnskab.religion så vi nemmere
> kan holde rede på alle synspunkterne, fremfor at bruge diverse grupper?

Hvad er problemet?

Livssyns-grupperne har den fordel, at de ikke indsyres i akademiske
forklaringer, men tager udgangspunkt i de personlige holdninger (livssyn)
vi hver især har...

Henrik, Dianalund
Be careful about reading health books. You may die of a misprint. (M Twain)
Divorce is like Espresso, expensive and bitter.

Fra : Thulemanden

Dato : 02-09-05 11:48

Den Thu, 01 Sep 2005 12:43:45 +0200. skrev Henrik Vestergaard:

> [...]
>
> Livssyns-grupperne har den fordel, at de ikke indsyres i akademiske
> forklaringer, men tager udgangspunkt i de personlige holdninger (livssyn)

Jeg synes bare al denne religionsspam skævvrider en potentiel interessant
gruppe.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 02-09-05 12:34

Thulemanden wrote:

> Jeg synes bare al denne religionsspam skævvrider en potentiel interessant
> gruppe.

Ærligt talt: denne gruppe er så passiv at alt nyt gør den interessant.
Hvis ikke det var fordi programmet automatisk huskede at tjekke denne
gruppe, ville jeg nok "glemme" at se om der var nyt. Tjek evt.
statistikken for at bekræfte det jeg snakker om...

God weekend.

Henrik Vestergaard
Hvorfor hedder det en nummerplade, når der er bogstaver på den?
Hvorfor er ordet "forkortelse" så langt?

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 17-03-06 12:27

"Thulemanden" skrev i en meddelelse
skrev Henrik Vestergaard:

> Jeg synes bare al denne religionsspam skævvrider en potentiel
interessant
> gruppe.

Ja - men så må det jo gælde om at indsende de interessante indlæg i håb
om, at der så kommer interessante svar. Og gør der dét, så kommer de vel
til at fylde mest.

Gisp - nu ser jeg lige, at det jeg svarer på er sendt i sept. 2005.

Hvor har du så skrevet og læst interessante indlæg i al den tid?

Jeg spørger fordi jeg også gerne vi vide, hvor de interessante indlæg
går hen.

R.