AutoCad 2000 på Win XP
Fra : Autocadster

Dato : 17-08-05 09:28

Kan man få en patch eller noget der gør at det kan køres under Windows XP ?

Fra : Mette P.

Dato : 18-08-05 20:45

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan man få en patch eller noget der gør at det kan køres under Windows XP
?

Ja, du skal ændre kompatibiliteten på install filen til f. eks win98. It
works!

http://discussion.autodesk.com/thread.jspa?threadID=420338

Lykke til.

Mette P.

Fra : HD

Dato : 24-08-05 19:39

Ja det kan man sagten du får den ved Frede Uhrskov
Hans D.

Fra : Autocadster

Dato : 25-08-05 07:38

> Ja det kan man sagten du får den ved Frede Uhrskov

Hvem er han og hvor ?

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-08-05 09:07

www.uhrskov.com

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Autocadster

Dato : 25-08-05 09:18

Jørgen Nielsen wrote:

> www.uhrskov.com

Kan ikke finde noget om patch til AC2000 der gør at den kan køre under XP,
nogen der har et direkte link ?

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 25-08-05 12:45

On Thu, 25 Aug 2005 10:18:24 +0200, "Autocadster"

>Kan ikke finde noget om patch til AC2000 der gør at den kan køre under XP,
>nogen der har et direkte link ?

Hmm... jeg viste dig kun hvor du kunne finde Frede Uhrskov.

Men hvorfor en patch hvis det kan klares med et højreklik med musen?

Har du læst Mettes' link?

==== 8< == fra Mettes' link ==========
Re: AutoCAD 2000 & WinXP Pro
On Sat, 20 Aug 2005 18:56:25 +0000, jpgold <> wrote:

>I would like to use my AutoCAD 2000 on a new computer at work. I went to install and was told that the program was not supported by Windows XP. 2000 still works for me and I can't afford a new version. Any suggestions?

You need to tight click on the setup program and use compatibility
mode
telling it that it is a Windows 2000 program.
==== 8< == fra Mettes' link ==========

AutoCAD 2000 ved sikkert ikke hvad Win XP er (NT 5.1), men kender
sikkert Windows 2000 (NT 5.0).

Samme trick virker også fint til at køre Genius på Win XP med R14.
--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : UPS

Dato : 30-08-05 21:24

Mette´s svar er den rigtig måde klar det lille problem på.