mere info om Quick-plasteret
Fra : Dan

Dato : 17-08-05 08:40

http://www.vanderbilt.edu/AnS/psychology/health_psychology/fucuspatch.html

Her fandt jeg en hel del mere info om plasteret end TD of Scandinavia
nogensinde ville skrive på deres hjemmeside. Meget oplysende!

Dan

Fra : Dan

Dato : 17-08-05 08:45
Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 17-08-05 10:31

"Dan" <noemails@thankyou.com> wrote in

> Det er til at blive negativ over.

Har du nogensinde selv troet at et "vidundermiddel" var løsningen?

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Dan

Dato : 17-08-05 17:01

> Har du nogensinde selv troet at et "vidundermiddel" var løsningen?
>
> --
> Mvh. Simon Haugaard Pedersen

En del af løsningen.

Fra : Inger

Dato : 17-08-05 20:20

Dan wrote:
> [...]
>
> Her fandt jeg en hel del mere info om plasteret end TD of Scandinavia
> nogensinde ville skrive på deres hjemmeside. Meget oplysende!

Øøhh... jeg fatter ikke en bjælde af dette her? Kan nogen komme med en
kort dansk forklaring

Inger

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 17-08-05 20:33

Inger <no@emailToMe.org> wrote in

> Øøhh... jeg fatter ikke en bjælde af dette her? Kan nogen komme med en
> kort dansk forklaring

Dan havde fundet ud af at man kunne købe nogle såkaldte slankeplastre, men
fandt så bagefter ud af at de ikke virker. Det er han vist bitter over.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : Dan

Dato : 18-08-05 05:54

> Dan havde fundet ud af at man kunne købe nogle såkaldte slankeplastre, men
> fandt så bagefter ud af at de ikke virker. Det er han vist bitter over.

Forkert citeret. Jeg er bitter over at de kan have bivirkninger, har ikke
udtalt mig om de virker eller ej.

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 18-08-05 08:07

"Dan" <frunza@spam.nej.tak.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Forkert citeret. Jeg er bitter over at de kan have bivirkninger, har ikke
> udtalt mig om de virker eller ej.

Det er simpel logik, at hvis noget har en VIRKNING, så kan det også have en
BIVIRKNING.

Jo kraftigere virkning, jo mere effektivt produktet er - desto større kan
bivirkningerne også være. Det gælder ikke kun for slankeprodukter.

Mvh. Lisbeth

Fra : Dan

Dato : 20-08-05 08:07

> Det er simpel logik, at hvis noget har en VIRKNING, så kan det også have
> en BIVIRKNING.

De kunne jo tænkes at de ikke virkede efter hensigten, men at de udløser
andre virkninger, som vi her må kalde BIvirkninger.

Personligt tror jeg at plasteret virker, men vil alligevel ikke udsætte min
krop for lotteri af den slags...har misbrugt den længe nok!

Fra : Dan

Dato : 17-08-05 20:36

> Øøhh... jeg fatter ikke en bjælde af dette her? Kan nogen komme med en
> kort dansk forklaring

Meget kort fortalt: ekstrakt fra havtang indeholder jod, som påvirker
skjoldbruskkirtlen til at speede stofskiftet vha. øget produktion af
skjoldbrusk-hormon (ifølge den engelske tekst).

Men det er for det første ikke klart om det HAR nogen effekt i de mængder
der er på plasteret og for det andet kan der være bivirkninger fra en
overaktiv skjoldbruskkirtel: nervøsitet, irritabilitet, og andre sjove ting.
I tilgift kan plsteret være farligt for sukkersyge- og hjertepatienter.

JEG ringer i hvert fald til lægen i morgen (det er ikke en oversættelse).

Dan

Fra : Inger

Dato : 17-08-05 21:18

Dan wrote:

> [...]
> I tilgift kan plsteret være farligt for sukkersyge- og hjertepatienter.
>
> JEG ringer i hvert fald til lægen i morgen (det er ikke en oversættelse).

Tak skal du have

Fra : Dan

Dato : 22-08-05 13:15

Som forventet frarådede min læge at lege med skjoldbruskkirtelen, især da
jeg fornylig har haft en periode med hjertebanken.