Kunstmesse?
Fra : Gainsbourg

Dato : 17-08-05 00:45

Jeg søger navnet på den kunstmesse der, så vidt jeg ved, netop har været
afholdt i København. Temaet var at give uetablerede
kunstnere/selvlærte/hobbykunstere et forum at eksponere sig selv i...kan
nogen hjælpe med navn og sted?

Derudover sidder der måske nogen med ideer til, hvor man som
smykkekunstner/keramiker kan udstille/sælge sine værker - eller se/købe
andres. Evt. på nettet?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Gainsbourg