efterårsferie
Fra : Jørgen

Dato : 16-08-05 20:39

Hvornår har skolerne efterårsferie?

Jeg kiggede i Google under "efterårsferie", hvor manger hoteller og
institutioner tilbyder særarrangementer, men der var vild uenighed, om det
er i uge 41 eller uge 42.

Hvornår er det?

Mvh
Jørgen

--
Giv den segnende stærke drikke
og giv den mismodige vin. (Ordsp. 31,6)

Fra : lisa

Dato : 16-08-05 23:27

De fleste skoler har erterårsferie i uge 42, men der er nolge områder i
landet der har i uge 41...ved ikke hvor.

Lisa

Fra : Chr. Bohr-Halling

Dato : 17-08-05 22:59

"Jørgen" <skjelm@hotmail.com> posting:

>Hvornår har skolerne efterårsferie?

De lokale folkeskoler (if. buskøreplanen): uge 42.
ITU: Uge 42.
RUC: holder ikke efterårsferie.

--
What is life, except excuse for death,