Autocad 2000 serie problemer ved plot til ~
Fra : Chris

Dato : 16-08-05 14:56

Hej,

Når jeg prøver at plotte fra min autocad 2004/2005 til min HP designjet 500,
går der ofte 5 minutter fra man har skrevet plot til autocad registerer at
der er en plotter tilsluttet. På en anden pc som også kører WinXP med
service pack2 er det som om det går bedre...her er ventetiden kun fra 15 sek
til 1 min.
Det skal lige siges at vores WinXP pc'ere er koblet sammen i et netværk til
printserveren (en bærbar pc med Win95).
Jeg tvivler på det er styresystemerne der konflikter da den anden pc som
sagt ikke virker til at have problemer.
Jeg prøvede på et tidspunkt at deaktivere firewallen i SP2 det hjalp helt
gevaldigt, plot respons tiden var nede på 10 sek... men det er som om den
effekt har aftaget.
Er der nogen der har en ide om hvordan man optimerer plotter respons tiden ?

Mvh Chris