Flash Puzzle problem
Fra : Anne Petersen

Dato : 16-08-05 14:46

Jeg aner desværre ikke noget om flash, men fandt et flash
puslespil man bare kan læge på sit website. Det er det her
puslespil:
http://hp.vector.co.jp/authors/VA016309/flash/puzzle/index_en.htm
installeret her:
http://www.stevebacic.com/jigsaw/puzzle/jpuzzle.html

Jeg installerede det og kunne pusle det samme billede så tit jeg
ville. Jeg uploadede et nyt billede med samme navn som det gamle.
Det kunne jeg pusle en gang. Siden viser nu altid det færdige
billede. Jeg overvejede om det måske var en security setting i
min browser, men andre kan heller ikke pusle spillet.

Desværre er puslespilskaberen japaner med meget dårligt engelsk,
så jeg håber der måske er en venlig sjæl der kan fortælle mig
hvordan jeg kan få det til at virke igen og udskifte billedet
uden problemer.

På forhånd tak

Anne

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Nørd

Dato : 14-11-05 01:10

Rediger i din config.txt file, så det afsnit ligner dette.

<!-- Detailed setup -->
<progress url="progress.swf" enable="true"/>
<frame color="#0" size="2" peace-size="2" draw="true"/>
<box url="box.jpg" enable="true" need="10" once="3" add="2"/>
<stand-alone fit="false" width="640" height="480" save="false"/>