kropkosthk..?!?
Fra : Soliema

Dato : 15-08-05 14:34

Hejsa i gruppen...
jeg har lige downloadet det gode program fra internettet, men kan ikke
rigtig få det til at virke ordenligt, da jeg mangler en certifikat af en
slags...?!?

inde på siden står der, at det er gratis at bruge, men hos mig, virker det
ikke...

Andre der har dette problem ?!?

/Anne Mette

Fra : Skurken

Dato : 15-08-05 14:59

Problemmet plejer gerne at værer at sikkerhedsniveauet til Makrosikkerhed
er sat for højt, dette kan du ændre i Funktioner/indstillinger

Fra : Faithless

Dato : 15-08-05 15:12

"Skurken" <ali_ben_skurk34@hotmail.com> wrote

> Problemmet plejer gerne at værer at sikkerhedsniveauet til Makrosikkerhed
> er sat for højt, dette kan du ændre i Funktioner/indstillinger

Jeg ved ikke om der er forskel på dansk/engelsk, men i min version er det
under:

Tools /Macro/Security (Sættes til medium, så du skal godkende hvergang du
åbner noget med VBA)

På dansk hedder den nok noget lignende:

Funktioner/Indstillinger/Makro/Sikkerhed (Sættes til medium, så du skal
godkende hvergang du åbner noget med VBA)

Mvh
Thomas

Fra : Soliema

Dato : 16-08-05 06:54

"Skurken" skrev i en meddelelse
> Problemmet plejer gerne at værer at sikkerhedsniveauet til Makrosikkerhed
> er sat for højt, dette kan du ændre i Funktioner/indstillinger

Jamen det har jeg prøvet, og så virkedes skidtet slet ikke, den slettede
alle makroerne, og det hele var noget rod, hvorfor ved jeg ikke....

Fra : SpookiePower

Dato : 18-08-05 09:29

> [...]
> ordenligt, da jeg mangler en certifikat af en slags...?!?

Hvad siger det certifikat ? Det burde ellers virke med macro slået fra
som de andre også foreslår. Prøv at hente programmet igen og start forfra.

www.photo.activewebsite.dk

Fra : Soliema

Dato : 18-08-05 09:45

> Hvad siger det certifikat ? Det burde ellers virke med macro slået fra
> som de andre også foreslår. Prøv at hente programmet igen og start forfra.

jamen det siger, at certifikatet ikke er underskrevet, og at jeg skal
kontakte ejeren af programmet, går jeg ind og slå mit sikkerhedhalløjsa ned
på lav, så skriver Excel dette :
der blev fundet fejl i "kropkostHK,xls" men Microsoft office Excel kunne
åben filen ved af udføre de reparationer, der er angivet nedenfor, gem filen
for at reparationerne permanente
OG
Et visual basic-protjekt er gået tabt.
Mistede ActiveX-objekter.

og så virker macro ikke mere ?!?

/Anne Mette

Fra : Faithless

Dato : 18-08-05 13:55

"Soliema" <soliema@tdcadsl.invalid> wrote

> [...]
> der blev fundet fejl i "kropkostHK,xls" men Microsoft office Excel kunne
> åben filen ved af udføre de reparationer, der er angivet nedenfor, gem

Hvis du har et antivirus program installeret, så prøv at slå det fra
midlertidigt, mens du åbner kropkosthk.xls.
Normalt plejer man at kunne trykke continue til certificatet, hvorefter den
så fortsætter. Det kan også være at der mangler noget fra installationen af
Excel.

Prøv at hente kropkosthkl.xls igen og sæt Excel makro sikkerhed til mellem
inden du åbner det første gang. Du kan også fra hjælp menuen i Excel vælge
"Office on the web".

Du kan også prøve at poste problemet her dk.edb.regneark.

Mvh
Thomas

Fra : Soliema

Dato : 18-08-05 15:35

> Prøv at hente kropkosthkl.xls igen og sæt Excel makro sikkerhed til mellem
> inden du åbner det første gang.

Tusind tak for hjælpen, det virkede sørme at extract programmet igen, og
havde lavet om på sikkerheden inden..

Wee nu virker det, så lidt kunne give mig grå hår *G*

/Anne Mette (it-idiot)

Fra : SpookiePower

Dato : 18-08-05 13:54

Det kan jeg ikke hjælpe med, men prøv i dk.edb.regneark
der har de nok mere forstand på excel-ark.

www.photo.activewebsite.dk