Tjooh... Det er vel fint nok
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 11-08-05 20:42

I kan nok ikke huske mig, men jeg var ham den ret genstridige knægt som
skrev om sine forsøg med at tabe sig.
Det havde jo lykkes mig at gå far 115-105 kg og så har jeg gået et år, hvor
jeg har ændret min daglige kostvaner en del og motioneret meget (faktisk nok
for meget, da det også var mig som klagede over mine dårlige knæ) uden dog
at være nødt til at droppe sodavand eller øl eller for den sags skyld slik i
ny og næ.
I dag vejrede jeg mig så efter en løbetur før jeg skulle i bad (og det er så
første gang i et år) og nu vejede jeg så 97,5 kg.
Hvis de 7,5 kg så ryger er jeg ved at opnå det jeg ønsker. Og taget i
betragtning at jeg er 2 meter høj og har meget brede skuldre er min
nuværende situation heller ikke så slem synes jeg.
Synes bare jeg ville dele min halve glæde...

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-08-05 21:45

Søren Kjeldsen skrev den 11-08-2005 21:42:

> I dag vejrede jeg mig så efter en løbetur før jeg skulle i bad (og det er så
> første gang i et år) og nu vejede jeg så 97,5 kg.

Du er godt klar over at ovenstående kan misforståes

Stærkt gået.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Bare mig

Dato : 12-08-05 16:49

"Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse
> [...]

WAUW, går du kun i bad, en gang om året ?

Ej tillykke med vægtabet, det er da flot ! Jeg er selv igang med et større
et...

Fra : Mette

Dato : 12-08-05 17:00

"Bare mig" <lillemy60@post.cybercity.(FJERN)dk> skrev i en meddelelse

> "Carsten Riis" <.@.> skrev i en meddelelse

> WAUW, går du kun i bad, en gang om året ?

Det var måske en masse skidt, der røg af?

> Ej tillykke med vægtabet, det er da flot ! Jeg er selv igang med et større
> et...

Ja, tillykke - det føles fantastisk!!

Fra : David Mc Nally

Dato : 11-08-05 23:05

Søren Kjeldsen wrote:
> [...]
> at være nødt til at droppe sodavand eller øl eller for den sags skyld slik i

Jeg har god erfaring med at bruge cykling som motion - jeg har selv
"besværligt" knæ (knæskallen gled af led for ~4 år siden, og jeg fik
aldrig rigtig genoptrænet), men det brokker sig ikke så længe jeg ikke
løber. Cykling og rulleskøjteløb er rigtig godt. :)

> I dag vejrede jeg mig så efter en løbetur før jeg skulle i bad (og det er så
> første gang i et år) og nu vejede jeg så 97,5 kg.

Tøhø... Som Carsten siger, det misforstås nemt.

> Hvis de 7,5 kg så ryger er jeg ved at opnå det jeg ønsker. Og taget i
> betragtning at jeg er 2 meter høj og har meget brede skuldre er min
> nuværende situation heller ikke så slem synes jeg.

Ikke så slem? Det lyder da rigtig godt. :) Selv er jeg gået fra ~108 kg
omkring jul til ~90 kg på nuværende tidspunkt. Efter jul begyndte jeg at
skære ned på mængden af mad jeg spiser, og fra begyndelsen af april har
jeg taget cyklen på arbejde hver dag. Det bliver til små 70 - 80 km om
ugen, og det har ikke kun resulteret i vægttab, men jeg føler mig også
friskere og mere koncentreret i løbet af dagen. Desuden er jeg begyndt
at drikke store mængder vand mens jeg sidder på kontoret, hvilket
fjerner min lyst til cola o.l.
Næste mål bliver at få gang i de håndvægte, som jeg lige har fået i
fødselsdagsgave.

> Synes bare jeg ville dele min halve glæde...

Det er også noget af det bedste ved vægttab. :) Det, og så ærgrelsen
over hvordan ens tøj "hænger" på en.

- David

--
Min e-mail-adresse er dansk, ikke handicappet - gæt dig til resten.