Løftebord tegning
Fra : Jacob Mygind

Dato : 11-08-05 15:07

Hej gruppe.

Jeg sider lige og slås med indretning af et værksted, og mangler en
tegning af et løftebord.
Er der nogen her der har, eller ved hvor det findes.

Mvh
Mygind

Fra : Mette P.

Dato : 14-08-05 13:16

"Jacob Mygind" <jacob_mygindFJERN@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tegning af et løftebord.
> Er der nogen her der har, eller ved hvor det findes.

Ja, det findes på landets tekniske skoler. En meget brugt smede/maskin
opgave.
Håber du kan "løfte" opgaven ;)

Mette P.
speciale: Konsulent på løftebords projekter.

Fra : Lazy

Dato : 14-08-05 20:28

Har sådan et løftebord på hånden, mangler kun hydraulic til den, hvor køber
jeg sådan noget, gerne billigt.

Mvh

Lazy