Er det her usenet?
Fra : Bent Ranglet

Dato : 09-08-05 23:00

Hej,

Jeg vil bare lige høre, om den her besked kommer igennem til
usenettet.
Det er min første gang.

Med venlig hilsen,
Bent

(hej Bertel)

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 10-08-05 06:59

"Bent Ranglet" <hejusenet@myTrashMail.com> wrote in

> Jeg vil bare lige høre, om den her besked kommer igennem til
> usenettet.
> Det er min første gang.

jamen velkommen til :) Det ser ud til at det virker.

Gruppen dk.test er beregnet til denne slags posts.

Læs evt. www.usenet.dk for nærmere beskrivelser og
info om brugen af usenet.

Jeg har sat follow-up (FUT) til dk.test.

> (hej Bertel)

Er det Bertel Lund Hansen?

hmmm så skal du nok hen i dk.kultur.sprog eller måske
dk.videnskab eller dk.forbuger - selvom jeg da ikke skal
nægte at han også kigger med her ;)

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Reno Raines

Dato : 10-08-05 08:19

>Hej,
>
>Jeg vil bare lige høre, om den her besked kommer igennem til
>usenettet.
>Det er min første gang.

Ja, velkommen til. Brug dog dk.test til at prøve-poste. På www.usenet.dk
finder du mere generel information.

MVH

Fra : ha

Dato : 12-08-05 17:46

Bent Ranglet wrote:
> Jeg vil bare lige høre, om den her besked kommer igennem til
> usenettet.
> Det er min første gang.

Tåbe, kan du finde ud af at krydsposte, burde du også kunne finde ud
af at der findes særlige grupper til dit formål.

/ha

Fra : Martin Petersen

Dato : 13-08-05 14:22

Bent Ranglet (hejusenet@myTrashMail.com) skrev i
> [...]
> Hej,
>
> Jeg vil bare lige høre, om den her besked kommer igennem til

Det er en god ide at kigge på www.usenet.dk, før man dummer sig alt for
meget. Gruppen news:dk.test, er til posts som din.

Desuden er det ikke velset at krydsposte så voldsomt som du gør det her.

Ovenstående er venligt ment. :)

> Med venlig hilsen,
> Bent
>
> (hej Bertel)

Lund Hansen?

--
Martin Petersen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 23-10-05 03:26

On 9 Aug 2005 14:59:31 -0700, Bent Ranglet wrote:

Nej dette her er ikke USENET, du skulle have drejet til højre nede ved
Statoil tanken.

Live long and prosper...
Peter Jespersen, member of Team OS/2 Denmark, Linux User #148303
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk
Straight from the "What it's worth department"!