SVISTA
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-08-05 22:52

Er der nogen, der har tjek på hvordan det går med Serenitys virtuelle pc
SVISTA?

Jeg har hentet prøveversionen fra oktober 2004, men det virker som et
ufærdigt produkt. Desværre er det ikke lykkes mig at finde noget som
helst om, hvorvidt der sker videre udvikling på produktet. Der skulle
være kommet et par opdateringer i år, men så vidt jeg kan se, er de ikke
kommet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sæt de små grå hjerneceller i sving i en gratis udgave af

Fra : Bent Nielsen

Dato : 10-08-05 14:40

Kim Ludvigsen wrote:
> [...]
> helst om, hvorvidt der sker videre udvikling på produktet. Der skulle
> være kommet et par opdateringer i år, men så vidt jeg kan se, er de ikke

Jo der er sket noget for registreret beta bruger.

Der er nu mulighed for at bruge dhcp i den virtuel pc bruger peer i
begge veje.

Men du skal have SVISTA_OS2_FR1-beta3.exe iden der er add one driver
til den virtuel PC grafikkort m.m.

Men jeg holder med dig, jeg synes også der er langt igen inden det er
den er noget ved.