Skæfteolie
Fra : NI

Dato : 09-08-05 18:44

Jeg vil gerne gøre skæftet på mit halggevær noget mørkere i farven. Findes
der en skæfteolie som er helt ovre i det brunsorte?

Mvh Niels

Fra : Røver_ib

Dato : 10-08-05 20:31

Jeg bruger danish oil...!!! mig hagl kanon er blevet lidt mørkere af det
men det er jo ikke sikkert det er nok til dig.!

/jr

Fra : NI

Dato : 11-08-05 09:38

Kender godt Danish Oil, men det farver ikke træet nok.

ellers tak for dit råd.

mvh Niels

Fra : Allan Skovbølling

Dato : 06-11-05 17:12

Hej

Jeg bruger ædeltræsolie, og mit skæfte er blevet meget mørk.

Mvh.
Allan