det måtte jo komme!
Fra : Jane K.

Dato : 09-08-05 00:28

Sad og læste lokalavisen og en annonce for danskkostomlægning fanger mit
øje, HOV den person
der er billede af i annoncen kender jeg.
Og rigtig nok, det var min konsulent hos de danske
vægtkonsulenter.
Nær læser deres hjemmeside og kan genkende et par stykker af konsulenterne
fra de danske vægtkonsulenter og se at programmet hos danskkostomlægning er
= DDV.
Men det måtte jo komme, der er nok gået for meget
"forretning" i DDV.
Men deres program virker det samme gør programmet fra
weight watchers så alt i alt er det vel bare et spørgsmål hvad der passer en
bedst.
Gik selv fra DDV til WW da jeg var ved at gå "død" i ALT den madlavning.
Var bare lige det jeg ville dele med jer
MVH
JEK

Fra : Carsten Riis

Dato : 09-08-05 17:03

Jane K. skrev den 09-08-2005 01:27:

> Men det måtte jo komme, der er nok gået for meget
> "forretning" i DDV.

Beklager, at måtte meddele dig dette: Old news.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Jane K.

Dato : 10-08-05 00:04

*GGGGGGG* takker Carsten, har også været tabt bag et eller andet
slankeprogram i snart et år.

MVH
Jane

Fra : Kim

Dato : 14-08-05 06:28

"Jane K." <kneis@cool.dk> skrev
> Gik selv fra DDV til WW da jeg var ved at gå "død" i ALT den madlavning.
> Var bare lige det jeg ville dele med jer

Hvad er forskellen da i program og pris på disse 2 ?

Hvad er WW ?

Skal man ikke lave mad i WW ?

Har du nogle links ?

Venligst Kim

Fra : Mette

Dato : 15-08-05 07:06

"Kim" <no.way@dude.dk> skrev i en meddelelse
> "Jane K." <kneis@cool.dk> skrev

> Hvad er forskellen da i program og pris på disse 2 ?

WW (Weightwatchers): du får tildelt et antal point hver dag - hver madvare
har en pointværdi, der afhænger af portionstørrelse, fedt, fiber og
kalorier. På denne måde kan du hurtigt regne ud, at for at blive mæt, er det
bedre at bruge sine point på noget sundt, der mætter længere, end på noget
usundt, der ikke mætter længe.
Fordelen er, at der ikke er, noget, der er forbudt. Du kan spise hvad du
vil, men skal kontrollere mængdenerne.
Det koster 185 at melde sig ind og 85 pr. uge.

DDV: Du får et fast kostprogram, hvor du skal spise bestemte mændger af
bestemte madvarer. Her er der begrænsninger på hvad du må spise.
Lidt billigere end DDV - 50 kr. per vejning.

> Skal man ikke lave mad i WW ?

Kun hvis man har lyst. Man kan også spise på macdonalds eller snuppe en
pizza. Man skal bare tælle sine point og sørge for at holde sig inden for
sit pointbudget.

> Har du nogle links ?

Har kun til WW www.weightwatchers.dk

Er ikke repræsentant, men har i sin tid tabt mig 25 kg på WW.