Duplikering af et activeX komponent (dll) ~
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 06-08-05 23:07

Hejsa

Jeg står i en lidt sjov situation, og er inde på et område hvor min viden er
noget begrænset :(

Vi har brug for at oprette en hel række af ret simple klasser der opretter
en forbindelse til en comconnector
Aller klasserne registreres i com+ således at man kan lave en række
uafhængige forbindelser fra en række kørende programmer

Måske ikke den mest elegante beskrivelse

Umiddelbart burde der da være en smart måde at gøre dette på?
Jeg kan se at man kun kan registrere et activex komponent een gang via
Component Services (hvis man gør det manuelt)
Så kan man klone en række selvstændige klasser udfra een instans?

PT har vi en DLL indeholdende 20 ens klasser, ikke det mest optimale da
antallet af klasser vi skal bruge er dynamisk fra 10 til 120

Nogen ideer?
PT er vores lille test kodet i VB
Har .NET nogle nye muligheder

Btw ideen fungerer efter hensigten samt fremragende
Vedligeholdesen er et mareridt

XPOST: dk.edb.programmering.basic.visual-basic;dk.edb.programmering.dotnet
FUT: ?

mvh/Peter