efterlysning af bil
Fra : duck

Dato : 06-08-05 10:27

Hejsa

Jeg vil gerne høre om der er et sted på nettet hvor man kan eftersøge sin
stjålet bil.
Det er selvfølgelig meldt til politiet,men mere sådan på privat basis .
Håber på svar .

Hilsen Jens

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 06-08-05 11:23

I news:42f4823c$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk <duck>
<likeyou2000@1000.com> skrev:

> [...]
> sin stjålet bil.
> Det er selvfølgelig meldt til politiet,men mere sådan på privat basis

dk.opslag ?

mødes med en gunstig lejlighed....
www.st-roerbaek.dk

Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 06-08-05 16:10

eyou2000@1000.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> stjålet bil.
> Det er selvfølgelig meldt til politiet,men mere sådan på privat basis .

CrimeCode.com?

Mvh
Kent.

Fra : Alice M