FTP klient commons-net
Fra : torben

Dato : 05-08-05 20:35

Jeg har hidtil benyttet Apache/Jarkarta projektet commons-net, når jeg
skal lave noget overførsel via FTP i java.

Er der nogen som ved om man uden problemer kan benytte det på filer på
mere end 2 GB ?

Med venlig hilsen
Torben

Fra : Michael Legart

Dato : 06-08-05 16:53

On 2005-08-05, torben <torben@frojonck.dk> wrote:

> Er der nogen som ved om man uden problemer kan benytte det på filer på
> mere end 2 GB ?

Hvad skete der da du proevede?

--
hestdesign.info - we put the hest in .com

Fra : torben

Dato : 06-08-05 17:05

Michael Legart wrote:

> Hvad skete der da du proevede?

Jeg har ikke prøvet. men en del ftp-klienter kan ikke håndtere filer
over 2 GB. Så jeg håber, at nogen herinde kan give mig svaret, inden jeg
kaster mig ud i at forsøge.

Torben

Fra : torben

Dato : 07-08-05 19:57

Michael Legart wrote:

> Hvad skete der da du proevede?

Nu har jeg prøvet. Man kan godt. Dog kan man ikke se filstørrelsen før
download (get), da FTPFile.getSize() returnerer 0.

Jeg har hidtil brugt vommons-net version 1.2.2. Måske er det værd at
benytte en senere version.

Fra : torben

Dato : 07-08-05 20:34

torben wrote:

> [...]
> download (get), da FTPFile.getSize() returnerer 0.
>
> Jeg har hidtil brugt vommons-net version 1.2.2. Måske er det værd at

Og da jeg brugte version 1.4.0 fik jeg også rigtig filstørrelse med.

Torben

Fra : Max Rotvel

Dato : 08-08-05 15:46

On Sun, 07 Aug 2005 21:33:31 +0200, torben <torben@frojonck.dk> wrote:

> Og da jeg brugte version 1.4.0 fik jeg også rigtig filstørrelse med.

Tak for testen, da jeg sandsynligvis snart skal bruge commons-net til
noget ftp med filer>2 GB

--
Max - rotvel AT bolignet-aarhus DOT dk