Java begynder, hvordan kommer man i gang ?
Fra : Kire

Dato : 03-08-05 17:46

Hej gruppe

Jeg vil gerne prøve lidt Java programmering, men er i tvivl om, hvordan
man kommer bedst i gang.
Jeg har programmeret en hel del pascal og Delphi, så de grundlæggende
begreber er på
plads, men hvor skal man starte på Java ? Software og litteratur ?

Venlig hilsen
Erik

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 03-08-05 20:19

"Kire" <eg@erikgreve.dk> writes:

> plads, men hvor skal man starte på Java ? Software og litteratur ?

http://java.sun.com/docs/books/tutorial/

Bemærk "First steps" linket.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Fra : Kire

Dato : 04-08-05 19:31

"Thorbjoern Ravn Andersen" <nospam0000@c.dk> skrev i en meddelelse

> http://java.sun.com/docs/books/tutorial/
>
> Bemærk "First steps" linket.
>
> --
> Thorbjørn Ravn Andersen
> http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Tak for henvisningen - jeg prøver at se på bogen.
Venlig hilsen
Erik

Fra : Henrik Hartig

Dato : 09-08-05 22:22