Erstatning for terpentin?
Fra : Michael

Dato : 02-08-05 09:09

Kender nogen af jer en erstatning for terpentin, der ikke er
sundhedsskadelig? Det drejer sig både om at rense pensler mv., men også om
at fortynde oliemalingen.

Michael

Fra : peter6715

Dato : 02-08-05 14:34

hejsa. Jeg bruger et produkt som jeg hjemskriver over internettet. det
virker fint og er 100 lugtfri. Produktet hedder Geruchloser Verdünner og
koster omkring 14 euro pr liter + fragt. Består af Erdöldestilate (
jordoliedistileret produkt ) Mon dog ikke at Borup eller lign fremstiller et
lignende produkt " lugtfri penselrens "

Akupunktør og billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Michael

Dato : 02-08-05 21:50

Tak for svar. Jeg undersøger sagen.

Fra : peter6715

Dato : 03-08-05 14:07

se den på www.pro-colors.de

Akupunktør og billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Ib Beier

Dato : 01-10-05 17:24

Jepper, brug en olie til både resning og fortynding. Ring til City Kunst og
spørg om hvilke de anbefaler....33 33 05 20.

VH
Ib Beier