Gore Tex Jakker
Fra : Leo Peter

Dato : 30-07-05 06:59

Hej i Gruppen.

Har et kanon tilbud North Face Gore Tex Jakker til kun 650 kr med
transporten send mig en mail for foto giftandgame@giftandgame.com har alle
str. M L XL XXL

MVH

Leo

Fra : Peter Kar$toft

Dato : 11-10-05 20:41

Er det originale produkter?
Sidst svarede du ikke på mine spørgsmål, så jeg har mine tvivl.

Peter

--
PS. Der er "fejl" i min mail adresse

Fra : Frandsen

Dato : 12-10-05 09:13

"Peter Kar$toft" <peter.karstoft@privatDETTESKALVÆK.dk> skrev i en
meddelelse news:SyU2f.286$%91.234@news.get2net.dk...
> Er det originale produkter?

Man kan godt få sin tvivl. Da jeg ikke ved, hvad sådanne jakker koster,
søgte jeg lidt på nettet. Et af de første hit var hos www.toursport.dk, der
sælger North Face jakker. Der er jakker op til ca. 4.700, man da jeg ikke
ved, hvilke modeller vedkommende tilbyder, så kan jeg se på de billigste.
Den billigste jeg kunne finde, og som også er Gore-Tex, koster 1.299.

Jeg tror ikke, at vedkommende kan sælge til halv pris inkl. forsendelse og
fortjeneste. Jeg gætter på, at det er pirat-kopier, og ud over, at det
ulovligt at sælge og købe sådan noget, så er det heller ikke sikkert, at
selve kvaliteten og funktionerne (varme, vind- og vandtæt) er kopieret.