Logitech mus ??
Fra : hrman

Dato : 29-07-05 18:44

Hjælp jeg har vænnet mig til at kunne zoome og panorere når jeg trykker på
scroll hjulet men har været så dum at købe en ny trådløs mus hvor det ikke
virker. med det resultat at det lige nøjagtigt tager oceaner af tid at tegne
selv de simpleste tegninger. kan nogen hjælpe...
PS.
Jeg tegner i auto cad 2005 LT

Fra : Poul Petersen

Dato : 29-07-05 19:25

hrman skrev:
> [...]
> virker. med det resultat at det lige nøjagtigt tager oceaner af tid at tegne
> selv de simpleste tegninger. kan nogen hjælpe...

Windows -> kontrolpanel -> museopsætning -> knapper.
Sæt miderste knap til "Miderste knap". Den står sikkert til noget i
retning af "Universal scroll"

mvh
Poul Skadborg Petersen

Fra : Erik Olsen

Dato : 30-07-05 10:36

Poul Petersen wrote:

> Windows -> kontrolpanel -> museopsætning -> knapper.
> Sæt miderste knap til "Miderste knap". Den står sikkert til noget i
> retning af "Universal scroll"

Desuden skal i AutoCAD mbuttonpan sættes til 1.

Jeg har det "modsatte" problem; jeg har sat mbuttonpan = 0 for at få
snap-menu op ved tryk på midterknappen, men nogle gange virker det ikke
(AutoCAD 2005 på Windows XP). Så må der en genstart til.

Jeg bruger Logitech Mouseware 9.79, jeg har spekuleret på om jeg skulle
opdatere.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Erik Olsen

Dato : 30-07-05 10:46

Erik Olsen wrote:

> Jeg bruger Logitech Mouseware 9.79, jeg har spekuleret på om jeg
> skulle opdatere.

Logitech Mouseware 9.79.1 build 25 (dansk = mw9791dan.exe) fra
01.08.2004 er tilsyneladende den seneste.

Fra : Poul Petersen

Dato : 31-07-05 19:50

Jeg kører faktisk konsekvent med Windows egen musedriver. Jeg har også
haft dårlige oplevelser med Logitech driverne.
Den eneste ulempe ved at undlade at installere Logitechs drivere, er at
der ikke er nogen indikation af batteriniveauet.

mvh
Poul Skadborg Petersen

Fra : Poul Petersen

Dato : 31-07-05 19:50

Fra : Montego

Dato : 03-08-05 14:19

Bruger selv en mx 700 og har ingen problemer med funktionerne, det skyldes
måske at jeg har en extra driver til musen. mvadvanced_dan. hedder driveren
Mvh john

Fra : hrman

Dato : 31-07-05 10:15

Takker mange gange det gjorde trikset...