Kalorieindhold i Perfect fit og Atwell
Fra : Ditte

Dato : 28-07-05 23:29

Hej

Er der nogen der har Perfect Fit og Atwell stående?
Jeg vil meget gerne høre hvad kalorie indholdet er.
Jeg har googlet en del, men lige i dag, er google ikke min ven.

På forhånd tak.

Hilsen Ditte

Fra : Cat

Dato : 29-07-05 08:32

Ditte skrev:
> [...]
> Jeg vil meget gerne høre hvad kalorie indholdet er.
> Jeg har googlet en del, men lige i dag, er google ikke min ven.

Jeg så Atwell i Føtex. Måske du kan ringe til dem og spørge.

Tine

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-07-05 09:43

[Ditte | Fri, 29 Jul 2005 00:28:59 +0200]

>Er der nogen der har Perfect Fit og Atwell stående?
>Jeg vil meget gerne høre hvad kalorie indholdet er.

Hvis du søger efter Atwel med kun 1 'l' før du nok flere svar :)

Du kan evt. læse mere på producentens hjemmeside:

http://www.toft-care.dk/?Side=1431&lang=0

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Ditte

Dato : 29-07-05 10:41

> Hvis du søger efter Atwel med kun 1 'l' før du nok flere svar :)
>
> Du kan evt. læse mere på producentens hjemmeside:
>
> http://www.toft-care.dk/?Side=1431&lang=0

Hej René

Tak for linket, ja det gør det lidt nemmere når man kender den rigtige
stavemåde.

Hilsen Ditte

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-07-05 12:39

[Ditte | Fri, 29 Jul 2005 11:40:34 +0200]

>Tak for linket, ja det gør det lidt nemmere når man kender den rigtige
>stavemåde.

Og hvis du er en af dem/os der kigger på kulhydraterne, kan du i Atwel
fratrække de fleste, da de er opløselige uomsættelige kostfibre.

René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk

Fra : Ditte

Dato : 29-07-05 15:17

> Og hvis du er en af dem/os der kigger på kulhydraterne, kan du i Atwel
> fratrække de fleste, da de er opløselige uomsættelige kostfibre.

Hej

Nej, jeg kører med 1900 kcal pr. dag. Men jeg vil gerne gerne prøve at bage
med sødemiddel, så jeg kan strække mine kalorier lidt længere.

Hilsen Ditte

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-05 09:53

Hej Ditte

JEg sidder lige nu og kigger på min bøtte med Perfect Fit Strø.
Det indeholder pr 100 g:
Kcal: 170
Kj: 730

Af Dette Strø bruger man kun et par gram ad gangen, da det er beregnet som
sukkererstatning til fx havregryn mm..

MEn man kan igså få en variant til bagning, vil tro energiindholdet er det
samme..

Mvh Lousie