dødsbo - Malerier
Fra : Tøsen

Dato : 28-07-05 02:57

Ja vi er flyttet ind i et gammelt hus på landet hvor der stadig var en del
ting i huset bla. en god stak malerier

Jeg vil ike bare smide dem ud før jeg har undersøgt om de skulle være noget
værd, Men hvordan finder man ud af det når man har nul forstand på det ?

Tøsen

Fra : sørensen

Dato : 28-07-05 08:20

"Tøsen" <tosen@oz3bto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil ike bare smide dem ud før jeg har undersøgt om de skulle være
> noget værd, Men hvordan finder man ud af det når man har nul forstand på

Hej,

Man kan næsten sige at hvis det er yndige malerier af en gård og kornmarker,
er de nok ikke meget værd...
En god idé er hvis du kan se signaturen og gå ind på Weilbach
Kunstnerleksikon www.kid.dk og se hvad der er skrevet om kunstneren (hvis
noget).
Kan du ikke finde noget godt der, så må du tage dine malerier under armen og
gå forbi den nærmeste kunsthandler (bemærk; kunst_handler_). Ikke galleri,
men en kunsthandel. De ved gerne noget.

vh
Steffen
--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-05 22:00

> [...]
noget
> værd, Men hvordan finder man ud af det når man har nul forstand på det ?

hvis du finder at de intet videre er værd, vil jeg meget gerne aftage dem.
jeg bruger gamle malerier til at 'male videre' på eller grunder lærrederne
om igen...

mvh
jonas
amager