Hvad giver man mand i 50 års
Fra : Ebbe Stenager Atnes

Dato : 27-07-05 16:48

Er der nogen der har forslag til hvad man giver en mand der fylder 50
år, der holder åben hus en fredag aften og ingen ønsker har. Har
300-400 kroner at gøre godt med. Er total BLANK da jeg heller ikke kan
finde noget personen mangler. Personen har en middel indkomst er
Svensker og bor i Sverie og arbejder i København.

På forhånd tak

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 27-07-05 16:59

I news:11224794790.313228540878772@dtext.news.tele.dk <Ebbe Stenager
Atnes> <lupo@webspeed.dk> skrev:

> Er der nogen der har forslag til hvad man giver en mand der fylder 50
> år, der holder åben hus en fredag aften og ingen ønsker har. Har

En dekorativ natpotte samt et emblem "Velkommen i Natpissernes Klub".

mødes med en gunstig lejlighed....
www.st-roerbaek.dk

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 04-09-05 07:49

Hejsa.

Hvad med en pæn skjorte, måske et årskort til Zoo eller biletter til en
eller ansen forestilling.

Camilla

Fra : Henning

Dato : 04-09-05 10:19

On Sun, 4 Sep 2005 08:49:03 +0200, "Thomas & Camilla"
<ccxxvejrupskov@tiscali.dk(fjern ccxx)> wrote:

>Hejsa.
>
>Hvad med en pæn skjorte, måske et årskort til Zoo eller biletter til en
>eller ansen forestilling.

Pæn tanke - men spørgsmålet blev stillet for 1½ måned siden, mon ikke
fødselsdagen er overstået

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Nu er det nok

Dato : 27-10-05 15:40

Nej, nej og nej

50 år og han føler sikkert som en på 30 - en fjernstyret bil som kører på
nitro får sgu selv den mest stivnakket 50 årige ud af hullerne - eller en
flexifoil super-10 drage, tro mig det virker!

Fra : Bossen

Dato : 29-10-05 12:21

"Nu er det nok" <REMOVEdrageflyver@msn.dkREMOVE> skrev i en meddelelse
> [...]

En Mercedes i kongeblå med runde lygter, måske en Cabrioletmodel.

Et 50" fladskærms TV fra Pioneer

Eller lignende
Intet er for godt til ham der nu er voksen.