Hjælp! Orm i vandet!
Fra : Marlene

Dato : 27-07-05 13:40

Hejsa!

Jeg opdager lige nu, at der ligger sådan nogle små brune orm, der nærmest
består af led, og flyder i mine hestes vand! Er der nogen, der ved, hvad det
er for nogen? Og har mine heste orm?

Håber, I kan hjælpe - tak på forhånd!

Mange hilsner

Marlene

Fra : Marlene

Dato : 27-07-05 14:04

"Marlene" <m-muxoll@jubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> består af led, og flyder i mine hestes vand! Er der nogen, der ved, hvad

Kan det mon være myggelarver? Der var masser af myg i vandoverfladen.

Marlene

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 06-08-05 15:17

Tag evt. en lille prøve i en lukket beholder og tag det med til dyrlægen..
han kan sikkert svare dig på hvad det er for nogle larver i dit vand.,..

--
MVH
Jon Larsen

Fra : Marlene

Dato : 07-08-05 18:36

"Jon & Ann-Rikka" <jonlarsen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Tag evt. en lille prøve i en lukket beholder og tag det med til dyrlægen..
> han kan sikkert svare dig på hvad det er for nogle larver i dit vand.,..

Der har ikke været nogen sider - og heller ingen myg siden da - så det må
næsten være myggelarver.

Vh. Marlene