Frylund Fagteori skide god side
Fra : GK

Dato : 23-07-05 06:28

God side med faglig og lærerig indhold ,, syntes lige jeg ville gøre
opmærksom på den side ..da jeg syntes at den er værd at besøge og som
opslags værk

http://fagteori.dk/mv/menu/

Mvh gk

Fra : Basil

Dato : 23-07-05 09:57

GK wrote:
> God side med faglig og lærerig indhold ,, syntes lige jeg ville gøre
> opmærksom på den side ..da jeg syntes at den er værd at besøge og som
> [...]

Den er ganske glimrende.
Min måleteknikker på arbejdet har kigget den i gennem, og fundet et par
fejl, men ikke nogen store betydelige fejl.
Det er et smukt stykke arbejde vedkommende har gjort.
Kai

Fra : welsum

Dato : 01-08-05 16:27

On Sat, 23 Jul 2005 10:56:59 +0200, "Basil"
<Kunta@starmail.spam.co.za> wrote:

> [...]
>fejl, men ikke nogen store betydelige fejl.
>Det er et smukt stykke arbejde vedkommende har gjort.

Jeg er meget interesseret i hvilke fejl der er fundet på Frylunds
Fagteori så jeg kan få dem rettet.
Så send mig lige en mail.
mvh
Jens Erik Frylund