..kun for kvinder
Fra : Malene Hansen

Dato : 22-07-05 21:13

Hej alle (kvinder),

fandt et dejligt gratis site uden reklamer, kun for kvinder.... prøv
det prøv det :)
Der er noget om alt og et stort forum m.m.

k. hilsen
Malene

Fra : Malene Hansen

Dato : 22-07-05 22:13

se i dk.opslag.internet efter linket som jeg glemte :)

malene

Fra : Dan

Dato : 23-07-05 15:19

Det gider jeg ikke, post det her eller sitet går glip af mit besøg

Fra : Anders R

Dato : 24-07-05 16:28

"Dan" <noemails@thankyou.com> skrev i en meddelelse
> Det gider jeg ikke, post det her eller sitet går glip af mit besøg

Joo, men det var jo osgå kun for kvinder....Dan :)

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-07-05 20:56

Anders R skrev den 24-07-2005 17:27:
> "Dan" <noemails@thankyou.com> skrev i en meddelelse

> Joo, men det var jo osgå kun for kvinder....Dan :)

Daniella?

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Annebonde

Dato : 27-07-05 15:14

Hej Malene
Nu er jeg lidt (mega underdrivelse) comp. dum....Er du ikke sød at
skrive linket her!
Tak..
-Anne-

http://www.kandu.dk/